PerspectieF start knuffelactie koningin op Soul Survivor

promotiezaterdag 29 april 2006 14:02

PerspectieF, de jongerenorganisatie van de ChristenUnie, zal de komende dagen actie voeren voor het behoud van de monarchie. De actie wordt gehouden op het Christelijke jongerenevenement Soul Survivor, waar deze week zo'n 3.000 jongeren bij elkaar zijn. De jongeren hebben een groot "knuffelboek" gemaakt wat binnenkort wordt aangeboden.

"Er komt vanuit veel hoeken kritiek op de monarchie en op onze Koningin. Het is hoog tijd voor een wat positiever geluid. Met deze actie willen wij de Koningin een hart onder de riem steken en duidelijk maken dat wij blij zijn met de monarchie en de manier waarop de Koningin dat invult", aldus Rogier Havelaar, voorzitter van PerspectieF. De aanwezige jongeren op Soul Survivor krijgen de gelegenheid om een persoonlijke boodschap in het boekwerk te schrijven.

Voordat men een boodschap in het knuffelboek zet kan men koekhappen. Ook kunnen mensen hun verhaal kwijt op de zeepkist van PerspectieF.

Reacties op 'PerspectieF start knuffelactie koningin op Soul Survivor'

Archief > 2006