Vernieuwing PerspectieF van start en digitaal te volgen!

bestuursweekendwoensdag 16 januari 2013 18:50

Morgen gaat de vernieuwing van PerspectieF echt van start. De eerste bespreeksessie zal dan namelijk worden gehouden. Op deze sessie zullen een heel aantal oud – bestuursleden van PerspectieF hun ideeën over de vernieuwing van PerspectieF bespreken. Daarom kan je vanaf vandaag ook de vernieuwing volgen via deze website. Via de knop bovenin het scherm ‘vernieuwing’, vind je alle sessies en de achtergrond van de Vernieuwing van PerspectieF.

De sessie die morgenavond op het partijbureau zal plaatsvinden is de eerste in een reeks van bespreeksessies. De gehele maanden Januari en Februari zullen in het teken staan van deze besprekingen. Er zullen besprekingen zijn op lokaal niveau (vier keer) en op landelijk niveau (vijf keer). Op landelijk niveau zullen de thema’s ‘activeren en vasthouden’, de ‘kernactiviteiten van PerspectieF’ en ‘functioneren van het bestuur’ aan de orde komen.

Ook de precieze inhoud van de 9 verschillende sessies is te vinden via de knop ‘vernieuwing’ aan de bovenbalk van de website. Je vind de precieze achtergrond van elke sessie, de datum en plaats en eveneens de mogelijkheid om je aan te melden. Heb je interesse om mee te denken maar ben je nog niet persoonlijk benaderd? Of wil je juist over een ander thema meedenken? Kijk dan snel op de pagina of er iets voor je bijstaat.

De bespreking van de toekomst van PerspectieF zal de komende maanden veel losmaken. Daarom is er eveneens een apart emailadres gemaakt, namelijk: vernieuwing@perspectief.nu.  Daar kan je al je ideeën naar toe sturen. Ook voor vragen kan je daar terecht. Uiteindelijk hopen we gezamenlijk een goede totaalbespreking te hebben op de ALV van 12 April. Noteer deze alvast in je datum, de plaats zal later nog bekend worden gemaakt!

Reacties op 'Vernieuwing PerspectieF van start en digitaal te volgen!'

Archief > 2013