GEZOCHT: Studentonderzoeker

bestuursvacdinsdag 13 januari 2009 19:27

PerspectieF wil in 2009 in kaart gaan brengen wie onze leden zijn en waar hun interesses liggen. Dit willen we doen aan de hand van een steekproef onder onze leden en hen te bevragen op een groot aantal onderwerpen. Hierbij kan gedacht worden aan achtergrondonderwerpen, maar ook hoe zij over een aantal politieke onderwerpen denken. De uiteindelijke output moet een rapport worden met een analyse van de onderzoeksgegevens.

De precieze samenstelling van het onderzoek wordt samen met de onderzoeker vastgesteld, waarnaar de onderzoeker zelfstandig verder het onderzoek mag doen. Het is voor ons belangrijk dat wij te weten komen wie onze leden zijn en wat hun behoefte is. Voor deze functie zoeken we iemand die:

• Actief kan meedenken
  • Enige kennis heeft van het opzetten van een deugdelijk onderzoek
  • Bereid is de komende drie maanden zich hiervoor in te zetten
  • Goed om kan gaan met SPSS of vergelijkbare analyse/ onderzoeksprogrammatuur
  • Het als een uitdaging ziet ons aan de benodigde informatie te helpen

Wij bieden een uitdagend onderzoek waarbij je alle vrijheid krijgt om het onderzoek op jou manier uit te voeren. Voorafgaand en tijdens het onderzoek zal je vanuit het bestuur begeleid worden om ervoor te zorgen dat wat jij onderzoekt ook relevant voor PerspectieF is. De inhoudelijke input hoef je niet zelf te bedenken, vanuit PerspectieF zal aangegeven worden wat zij graag willen weten. Voor de fysieke ondersteuning zal ook de bureaumedewerker van PerspectieF worden ingezet.

Wanneer je het als een uitdaging ziet om ons hierbij te helpen, dagen we je uit om hierop te reageren. Graag zien we dan je motivatie/ ervaring via de e-mail tegemoet samen met je CV. Je kunt een e-mail sturen naar intern@perspectief.nu Wanneer je eerst meer informatie wilt kun je contact opnemen met Pieter Leemhuis, 06 1590 6940

Reacties op 'GEZOCHT: Studentonderzoeker'

Archief > 2009