PerspectieF organiseert voorjaars ALV

vergaderingzaterdag 11 april 2009 20:04

Zaterdag 30 mei hoopt PerspectieF weer haar voorjaars ALV te houden en ditmaal betreft het meer dan alleen de ALV. Na de ALV gaan we namelijk met z’n allen barbecuen op het parkeerterrein van het partijbureau van de ChristenUnie. Deze barbecue is voor alle leden toegankelijk en is gratis. Een uitgelezen mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje PerspectieF’ers te ontmoeten en om kennis te maken met andere leden.

Tijdens de ALV zullen we het jaarverslag over 2008 behandelen, de begroting nogmaals doornemen en afscheid nemen van twee bestuursleden. Ook hebben we een externe spreker uitgenodigd die een lezing gaat houden. De laatste details en stukken omtrent de ALV kun je vinden op www.perspectief.nu

Datum: 30 mei 2009

Tijd: 14.00 uur begint de ALV (inloop vanaf 13.30) Barbecue begint om 17.00 uur

Waar: Partijbureau ChristenUnie, Puntenburgerlaan 91 te Amersfoort

Naast de ALV en de barbecue zal er ook door een groep fanatieke fietsers naar Amersfoort worden gefietst. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met Wouter Kremer, communicatie@perspectief.nu of 0615906938

Het is voor de inkoop voor de barbecue van belang dat iedereen die wil komen zich ook daadwerkelijk aanmeldt. Dan kan door  je naam en e-mailadres in te vullen op deze pagina. Wanneer je introducé wil meenemen stuur dan even een e-mail naar intern@perspectief.nu

We hopen dat jullie in groten getale komen opdagen zodat we van de ALV en de ledendag een groot succes kunnen maken!

Reacties op 'PerspectieF organiseert voorjaars ALV'

Archief > 2009