Eerste training PerspectieF kandidaten geslaagd!

k.jpgdonderdag 05 november 2009 18:56

Afgelopen zaterdag was de eerste training van de PerspectieF kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2010. Verschillende PerspectieF-leden die zich hadden opgegeven voor de training kwamen voor de eerste keer bijeen, en hadden een geslaagde dag.

De training werd afgetrapt met een korte kennismaking tussen de kandidaten, de campagneleider, de voorzitter en vice-voorzitter. Helaas waren verschillende kandidaten afwezig, maar met de vijf kandidaten die wel present waren werd er in het eerste deel kennisgemaakt met de inhoud van christelijk sociale politiek en zijn fundamenten. In het tweede deel werd voornamelijk ingegaan op de gemeentepolitiek. Wat speelt er binnen de gemeente, en hoe ga je daar mee om. Afgesloten werd er met een casus over de Hunkemöller reclame poster in het centrum van Utrecht.

De interactie tijdens de training, die werd gegeven door IJmert Muilwijk, was tekenend voor het enthousiasme van de kandidaten. Tijdens het bespreken van de casus aan het eind van de middag bleek opnieuw dat de groep ontzettend gedreven is en discussies op het scherpst van de snede durft te voeren. De volgende trainingen zijn zaterdag 21 november en 19 december. We hopen dan opnieuw weer met zo’n sterk gemotiveerde groep te treffen.

Reacties op 'Eerste training PerspectieF kandidaten geslaagd!'

Archief > 2009