Herman Wegter aanwezig bij eerste bijeenkomst PerspectieF-netwerk!

20042009dinsdag 28 april 2009 22:10

IJmert Muilwijk gaf vorige week het startsein voor de eerste bijeenkomst van een nieuw netwerk binnen Perspectief. Dit netwerk is ontstaan uit onder andere de oud-deelnemers van de leiderschapstraining. De training is door de deelnemers als zeer waardevol ervaren en er is daarom gezocht naar manier om invulling te geven aan een vervolg. Daarnaast zijn tijdens de training goede onderlinge contacten ontstaan en natuurlijk willen we elkaar blijven ontmoeten in een gezellige, ongedwongen sfeer.

In deze twee behoeften wordt voorzien door middel van netwerkbijeenkomsten. Om de twee maanden komen we samen op het partijbureau. Zo blijven we op de hoogte van wat de andere leden bezig houdt. We bezinnen en reflecteren.

Op de eerste bijeenkomst van het nieuwe netwerk binnen Perspectief was  Herman Wegter, bekend van onder andere het EO programma Vreemde Tralies, te gast. Hij voelde de aanwezige aan de tand met vragen als: wie ben je? Wat doe je? Wat wil je gaan doen? Waarom?

Hij heeft ons inzicht gegeven in zijn eigen levensloop en de keuzes die hij daarin heeft gemaakt. Het was opvallend hoe open en eerlijk hij was over zijn drijfveren. Hij gaf aan dat hij niet in zo in talent geloofde maar wel in hard werken. Uiteindelijk ontstond er een heel open gesprek over je leven richting geven, keuzes maken.

Oud-deelnemers van de leiderschapstraining van PerspectieF, Algemeen Bestuur PerspectieF, Leden van Verdienste en leden van ABBA zijn middels een brief uitgenodigd om deel te nemen aan het netwerk. Brief gemist? Niet ontvangen? Meld je alsnog aan bij Rienette Sytsma via onderwijs@perspectief.nu!

Reacties op 'Herman Wegter aanwezig bij eerste bijeenkomst PerspectieF-netwerk!'

Archief > 2009