Verslag van de ALV

vergaderingzondag 14 juni 2009 14:23

Zaterdag 30 mei is er een Algemene Ledenvergadering geweest van PerspectieF. Tijdens deze ledenvergadering zijn de jaarverslagen van 2008 vastgesteld, hebben we twee nieuwe bestuursleden gekregen en na afloop een zeer gezellige barbecue. Er waren ongeveer 40 mensen aanwezig.

De jaarverslagen van 2008 werden na een enkele wijziging vastgesteld. Ook werd er een begrotingswijziging behandeld. Hieruit bleek dat er meer aandacht gaat komen voor teambuilding bij de verschillende afdelingen van PerspectieF. Dit was een wens van veel leden en het werd dan ook aangenomen.

Ook werd tijdens deze Algemene Ledenvergadering afscheid genomen van twee bestuursleden. Pieter Leemhuis, bestuurslid Intern en Marijn Gunnink, bestuurslid Politiek namen na een aantal jaar in het bestuur gezeten te hebben afscheid. Zij werden opgevolgd door Bernard Bos, Intern, en Daan Weststrate, Politiek.

Na de Algemene Ledenvergadering hield Ronny Naftaniel, directeur van het CIDI, een inspirerende lezing over Israël. De leden die aanwezig waren toonden veel interesse.

De Algemene Ledenvergadering was een geslaagde middag. Waarna we met alle aanwezigen afsloten met een gezellige barbeque.

Reacties op 'Verslag van de ALV'

Archief > 2009