Word jij volgend jaar campagneleider?

standaardvrijdag 26 juni 2009 15:48

Heeft de campagne van jou ook Obama geïnspireerd? Heb jij ook met verbazing gekeken naar de strijd tussen Obama en McCain? Dan zijn we op zoek naar jou.

PerspectieF zoekt enthousiaste leden die er voor willen zorgen dat in 2010 verschillende jonge kandidaten volop in de schijnwerpers staan tijdens de gemeenteraadscampagne. Ben jij degene die de nieuwe slogan van PerspectieF verzint, die net zo goed blijft hangen als het “Yes we can” van Obama? Als jij creatief bent of in staat bent om op internet en bij jou op het dorpsplein mensen te mobiliseren dan zoeken we jou. Je wordt onderdeel van het PerspectieF-campagneteam wat vanaf september na gaat denken over de invulling van de campagne. Je kunt meedoen als landelijk campagneambassadeur of als landelijk campagneleider.

Meedoen? Stuur een mail met je motivatie naar Wouter Kremer, communicatie@perspectief.nu. Wil je meer weten of de functie van campagneleider en campagneambassadeur? Wouter kan je een uitgebreide functieomschrijving toesturen.

Reacties op 'Word jij volgend jaar campagneleider?'

Archief > 2009