PerspectieF naar congres ECPYN

congresecpyndinsdag 07 april 2009 12:47

Afgelopen weekend is er een delegatie van PerspectieF naar een regionaal congres van ECPYN geweest. Een interessant congres, waar ideeën werden uitgewisseld hoe je leuke acties kunt houden, wat de basis is van Christelijke politiek voor jongeren en hoe we kunnen samenwerken.

Gezamelijk werd er nagedacht over de roots van een Christelijke politieke jongerenorganisatie, maar ook over hoe je de organisatie opzet. Zo hield IJmert een workshop over hoe je deze Christelijke waarden op een goede manier in je organisatie kunt inbrengen en hoe je mensen kunt trainen.

Een andere interessante workshop kwam van PerspectieF bestuursleden Marijn en Wouter, die vertelden hoe je een goede, pakkende boodschap kunt maken naar de pers en de leden. Afgezien van een leuk en leerzaam congres zijn ook de banden met de jongerenorganisaties uit Frankrijk, Zwitserland en Wit-Rusland aangehaald. Meer hierover kun je lezen op www.ecpyn.org, daar vind je ook foto's en presentaties.

Reacties op 'PerspectieF naar congres ECPYN'

Archief > 2009