Perspex valt weer op de mat

g.jpgwoensdag 29 juli 2009 13:47

Afgelopen week is weer bij alle leden van PerspectieF het blad Perspex op de mat gevallen. Perspex is het ledenblad van PerspectieF boordevol met informatie over activiteiten van PerspectieF. Ook staan er interessante artikelen in over onder andere Eerste Kamer-lid Flora Lagerwerf en het werk in de Jeugdzorg. Wil je ook op ook op de hoogte blijven van alle activiteiten van PerspectieF, wordt dan lid van PerspectieF en ontvang de Perspex gratis.

Eigenwijzer
In de Eigenwijzer vind je prikkelende opinie over verschillende actuele thema's. Van bijzonder onderwijs tot intergratie, alles komt aan bod. Op www.perspectief.nu/eigenwijzer kun je reageren op alle artikelen. Je moet dan wel eerst inloggen. Problemen met inloggen? Stuur dan een mail naar webredactie@perspectief.nu.

Geef je mening in het volgende nummer
Het volgende nummer van de Perspex zal over het milieu gaan. Vaak is in kranten en andere media te lezen dat door de groei van de bevolking en de welvaart de vervuiling van de lucht, het water en de bodem zijn toegenomen. Dit zou voor ernstige problemen kunnen zorgen. De laatste jaren zijn er op allerlei websites tips te vinden hoe je milieubewuster kunt leven, bijvoorbeeld door afval beter te scheiden, het openbaar vervoer te pakken in plaats van de auto,papierverspilling tegen te gaan door een NEE-sticker voor reclames op je huisdeur te plakken en ga zo maar door. Er zijn nog veel meer manieren, waarbij je kunt bijdragen aan een schoner milieu. Wij zijn erg benieuwd of jij als lezer van Perspex hier ook over nagedacht hebt. Vandaar dat we de volgende vraag hebben voor jou: Wat doe jij om milieuvervuiling tegen te gaan? Het zou leuk zijn als je in een paar zinnen (maximaal 10) op deze vraag wilt ingaan. Je reactie kun je mailen naar perspex@perspectief.nu Het zou natuurlijk ook kunnen dat je weinig doet om milieuvervuiling tegen te gaan, dan is het ook leuk om te reageren waarom je dat niet doet en of je nog wel van plan bent om het te doen. We hopen op veel reacties!

Reacties op 'Perspex valt weer op de mat'

Archief > 2009