Maarten van Ooijen nieuwe campagneleider

Maarten van Ooijenvrijdag 16 oktober 2009 21:41

Nog een paar maanden en dan is het weer zover: verkiezingen! En aangezien er tijdens de verkiezingstijd uiteraard weer campagne zal worden gevoerd door PerspectieF, is er een nieuwe campagneleider benoemd: Maarten van Ooijen.

De laatste tijd is er door hem hard gewerkt aan een Plan van Aanpak voor de verkiezingscampagne. Als reactie over de verkiezingen zegt de nieuwe campagneleider: “De verkiezingen op 3 maart 2010 zijn voor PerspectieF een enorme uitdaging. Allereerst gaan we er met man en macht aan werken om de kandidaten die worden opgeleid in de gemeenteraad te krijgen, maar uiteraard proberen we ook de organisatie duidelijk en stevig neer te zetten tijdens deze campagne.”

Vanaf begin januari tot en met de verkiezingsdag zullen verschillende acties worden georganiseerd door de kandidaten. Zo gaan ze onder andere naar middelbare scholen en verzorgingstehuizen en wordt er waar mogelijk een debat georganiseerd. Centraal binnen de actie zal een bakfiets staan die de milieuvriendelijkheid en mobiliteit van de kandidaat uitstraalt. Uiteraard geheel in de trant van de verkiezingsslogan: ChristenUnie. Stabiel en Betrokken.

Om de acties ook online verder te verbreiden, wordt er tijdens de campagne stevig gewerkt aan een online campagne. Zo wordt er een site in de lucht gehouden waarop de laatste ontwikkelingen worden bijgehouden. Ook zullen de kandidaten zich via andere media als Hyves, Youtube en Twitter onder andere blogs, foto’s en filmpjes plaatsen.

Voor de aanvulling van het campagneteam zijn we nog op zoek naar twee mensen. Allereerst iemand die voor de jaarwisseling voornamelijk verantwoordelijk is voor de promotie – artikelen en na de jaarwisseling bekendheid genereert voor de acties die worden gevoerd. Daarnaast zoeken we iemand die een site kan bouwen en deze gedurende de campagne wil onderhouden door de aangeleverde content op de site te plaatsen. Herken jij jezelf in één van deze functies? Schroom niet en mail naar campagne@perspectief.nu

Reacties op 'Maarten van Ooijen nieuwe campagneleider'

Archief > 2009