PerspectieF steunt Jubilee Campaign for Justice

Jubilee Campaign for Justice logomaandag 22 juni 2009 13:20

De mensenrechtenorganisatie Jubilee Campaign houdt op het moment een campagne door Nederland om aandacht te vragen tegen het onrecht dat zowel in Nederland als in het buitenland mensen wordt aangedaan. PerspectieF ondersteunt de Campagne for Justice van harte.

Als politieke jongerenorganisatie in Nederland beginnen we meestal dichtbij in onze eigen gemeente, in ons eigen land. Onrecht komt ook nog steeds te veel voor in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan de mensenhandel, waardoor vrouwen gedwongen in de prostitutie belanden. Maar we kunnen ook onze ogen niet gesloten houden voor wat er buiten de Nederlandse grenzen aan mensenrechtenschendingen plaatsvindt. Kinderen achter de tralies in de Filippijnen, kindsoldaten in Centraal Afrika en vervolgde christenen in Noord-Korea, wij moeten hen een stem geven!

PerspectieF zal dan ook aandacht blijven vragen voor de rechten van kinderen, vluchtelingen en andere kwetsbare groepen. Bezoek de site van de Campagne for Justice (www.campaignforjustice.nl) en kom meer over de verschillende thema’s te weten. Op de site staan ook diverse videofilmpjes en speciaal voor de Campagne for Justice geschreven songs.

Reacties op 'PerspectieF steunt Jubilee Campaign for Justice'

Archief > 2009