Geslaagde campagneavond voor jongeren

Banner campagneavond EU-verkiezingenmaandag 25 mei 2009 15:20

Woensdag 20 mei vond in Utrecht de campagneavond voor de Europese verkiezingen plaats. De avond werd door PerspectieF en de SGPJ speciaal voor jongeren georganiseerd. Ongeveer 50 jongeren kwamen op de avond af. Ten midden van de gezellige setting in de sociëteit van de Navigators Studentenvereniging Utrecht werden de kandidaten voor het Europees parlement aan een viertal stellingen onderworpen om uit te leggen wat de ChristenUnie/SGP voor de jongeren in Europa kan betekenen.

Zo werd er onder de leiding van onze voorzitter IJmert en Dirk-Jan Nijsink van de SGPJ gediscussieerd over het milieu, het asielbeleid, het onderwijs en de godsdienstvrijheid. De jongeren lieten de kans niet ontgaan om ook enkele scherpe vragen te stellen aan de lijsttrekker Peter van Dalen, Europarlementariër Bas Belder en kandidaat Carla Dik. Als afsluiting van de avond kon er nog wat gedronken worden aan de bar, waar iedereen ook nog kort de gelegenheid had om zelf direct met de kandidaten te praten. Als je nog meer over de Europese verkiezingen wilt lezen, dan kan je hier kijken  www.perspectief.nu/nl/ep2009 . De komende week zal de ChristenUnie/SGP namelijk zelf ook nog een aantal campagneavonden organiseren, waar jij natuurlijk ook van harte welkom bij bent!

Reacties op 'Geslaagde campagneavond voor jongeren'

Archief > 2009