Word jij onze nieuwe bureaumedewerker?

Vacaturedonderdag 30 juli 2009 10:00

In verband met het vertrek van de huidige bureaumedewerker, is PerspectieF op zoek naar een nieuwe collega. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en lijkt het jou leuk om te werken binnen een van de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland? Reageer dan op de volgende vacature!

PerspectieF, ChristenUnie-jongeren is de jongerenorganisatie van de ChristenUnie. PerspectieF wil jongeren motiveren en stimuleren om een actieve rol te spelen in politiek en maatschappij vanuit een christelijke visie op het leven en de samenleving. Dit gebeurd vanuit verschillende commissies en werkgroepen op landelijk niveau en een groeiend aantal afdelingen op plaatselijk niveau. Door middel van het verenigingsblad ‘Perspex’, het opinieblad, publicaties over politieke onderwerpen en persberichten communiceren wij onze politieke mening. Daarnaast worden veel activiteiten georganiseerd die gericht zijn op politieke bewustwording, clubgevoel en ledenbinding. PerspectieF heeft ongeveer 2000 leden.

Per ingang van 1 september 2009 zijn wij op zoek naar een

Bureaumedewerker M/V
8 uur in de week

Je bent in deze functie de vertrouwenspersoon van het bestuur. Je zorgt voor een correcte verwerking van nieuwe leden en houdt het adressenbestand up to date. Daarnaast werk je nauw samen met het bestuur en bied je ondersteuning daar waar dat nodig is. Je bent tevens het aanspreekpunt voor leden en beantwoord hun vragen.

Wij vragen:

• Goede beheersing van de Nederlandse taal en basiskennis van Engelse taal;
  • Je kunt omgaan met Word en Excel;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Een teamplayer;
  • Christelijke achtergrond;
  • Affiniteit met christelijke politiek en de omgang met jongeren;
  • Flexibiliteit, accuratesse, betrokkenheid, zelfstandigheid en creativiteit;
  • Van harte kunnen instemmen met de grondslag en missie van PerspectieF;
  • Lid van PerspectieF, of bereidt dat te worden.

Wij bieden:

• Een goede samenwerking met het bestuur en leden van PerspectieF;
  • Een salaris conform de werkzaamheden die je verricht (volgens de salarisstructuur en de arbeidsvoorwaarden zoals deze gelden voor overheidspersoneel);
  • Een leuke tijd binnen een actieve politieke jongeren partij;

Interesse voor deze functie? Schrijf dan vóór zaterdag 1 augustus 2009 een sollicitatiebrief met curriculum vitae naar de secretaris van PerspectieF, ChristenUnie-jongeren, Esther Kruijsbergen, Puntenburgerlaan 91, 3812 CC Amersfoort.

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij de penningmeester, Roosmarijn Veldstra, via telefoonnummer 06-15906937 of per e-mail penningmeester@perspectief.nu

Reacties op 'Word jij onze nieuwe bureaumedewerker?'

Archief > 2009